miercuri, 9 iulie 2008

I miss it so....


Imi intredeschid ochii...e dimineata, e soare si liniste. e lumina si calm si nu tipa nimeni!
NUUUUUUUUUUU!nu nu si nu! Nu vreau sa fie asa!Vreau sa fie galagie! vreau ca cineva sa strige 'flag-time!', vreau sa ma scol si buimacita sa ies in ploaie sa cant cel mai pacifist cantec pe care l-am auzit vreodata!Vreau sa spun 'neata' in 9 limbi si vreau sa astept sa iasa prafu pe geam! Vreau sa rad, sa dansez si sa dorm in 'planing-time'! Vreau sa ma plang mereu de cat de somn imi e si vreau sa fac kiitos dupa fiecare masa!Vreau sa stau la coada sa primesc mancare, sa fiu aruncata in lac si sa trebuiasca sa schimb un dovleac cu necunoscutii.Vreau sa mi se explice cum sa accept diferente si cat de importanta e prietenia! Vreau sa vad oameni cantand pana seara tarziu, zambind ca sunt impreuna si plangand pentru ca se despart! Vreau sa ma plimb cu poneiul improvizat, vreau sa pescuiesc crabi si sa-mi fie frica de meduze! Vreau sa fiu socata de 'curatatorul de limbi' si vreau sa fiu omul de rand imbracat in negru! Vreau 'house of feelings' si sa ma rog sa nimeresc dusul cu apa calda! Vreau sa fie frig si sa ploua si sa merg mereu in sosete...
Vreau sa fiu iarasi 'yellow girl' si vreau ca toti sa-mi semneze tricoul...

I just wanna go back!



CISV
Common people summer camp Sweden- 2008

2 comentarii:

andi spunea...

aww that's so nice :)

Luiza spunea...

dragut :p