duminică, 30 martie 2008

...


Mai e putin...simt asta si nu mai vreau numar zile, saptamani, nici macar luni...
Spui ca ne vom vedea, ca vom vorbi si ca nimic nu se va schimba....doar vorbe, vise si dorinte.Ai fost 8 ani langa mine la bine si la rau.Pentru asta.......iti multumesc.Iti multumesc pentru mana mereu intinsa, pentru cuvintele aspre, critici, zambete sau barfe...iti multumesc pentru ca ai fost cel care m-a ridicat si pentru moemntele in care mi-ai intors spatele.Tu ai fost cel care mi-a aratat ce e prietenia, ura sau indiferenta.M-ai invatat sa-mi accept defectele, sa-mi iubesc calitatile si sa fiu eu insami.Langa tine am simtit suprematia, rusinea sau egalitatea.Am invatat sa rosesc, sa critic, sa-mi apar opinia.Mi-ai fost mereu prieten sau poate...ca m-ai ignorat de la inceput...Poate nu vei citi niciodata ce-am scris sau poate te vei chinui sa intelegi....
Cu toate astea eu te voi iubi mereu pentru ca datorita tie.... sunt eu.

Un comentariu:

Luiza spunea...

mie-mi place;))